Strona się rozwija

Dodałem stronę z linkami, a wczoraj dołożyłem kolejny odcinek kursu – tym razem zrobimy ważkę.

PhotoImpact jest specyficznym programem – dosyć związanym z „obiektowością” (inaczej niż np. w Photoshopie, który opiera się głównie na pracy z warstwami).

Początki, zwłaszcza dla osoby nie znającej angielski, mogą być trudne. Myślę że warto spróbować, program jest skasowany przez Corela i czasem można dorwać go naprawdę tanio.

Są miejsca w sieci gdzie ludzie prezentują swoje prace – nawet na jakimś forum klubu seniora znalazłem takie, że było mi wstyd – i robiły je „mamuśki” i babcie 🙂

Właśnie chodzi o to żeby coś robić, a nie kisić na dysku najnowszą – koniecznie! 😉 – piracką wersje PhotoShopa którą tak naprawdę nie potrafi nic się zrobić.

Mam nadzieję, że ta stronka kiedyś wypłynie – póki jest dla kogo pisać – a wtedy będzie możliwość zamieszczania własnych prac zrobionych według kursu. Forum nie przewiduję – mam jedno życie tylko 😀

Możliwość komentowania jest wyłączona.

