Kursu ciąg dalszy

Jednak zdecydowałem się „dociągnąć” do 15 odcinków. 7.06 zrobiłem artykuł uzupełniający  Filozofia pracy z programem, a 9.06 (wczoraj) skończyłem odc. 11 kursu „Zabawa z tekstem” o tworzeniu napisów. Jeszcze dziś szukałem pewnego rozwiązania, ale niestety – lepsi ode mnie nie wymyślili nic ponad to co napisałem więc zostawiam tekst jak jest.

Mniej więcej wiem jak to będzie wyglądać dalej – mam pomysły na dokończenie kursu, i wprawki do niego. Natomiast reszta – jest sprawa otwartą. Przestałem już przeczesywać internet w poszukiwaniu samouczków – mam zebrane materiały, a na forum do którego niedawno się przyłączyłem są bardzo pomocne osoby. Zostaje tylko pracować dalej i zdobywać z pomocą innych wiedzę.

Docelowo chcę żeby mój blog miał charakter strony  (bo nie ma polskiej strony PhotoImpacta, a forum wymaga rejestracji). Byłoby bardzo fajnie gdyby więcej osób wciągnęło się w zabawę PhotoImpactem i dołączyło do forum Dziadka Janka ale najpierw muszą tego PhotoImpacta znaleźć opisanego po polsku.

Chcę tez poinformować że ten mój blog będzie miał średnio 1-2 wpisy na tydzień, więc żeby nie marnować czasu na bezowocne zaglądanie – można go zaprenumerować – wystarczy kliknąć w pomarańczowy przycisk w prawym górnym rogu strony.

Się rozpisałem 😉

Skomentuj

