koniec lata

Niestety. Z drugiej strony będzie więcej czasu a nawet i konieczność siedzenia w domku (jesienne plucha za oknem).

Zaniedbałem bloga – o ile miałem ambicję by była to często aktualizowana strona (praktycznie co kilka dni był jakiś wpis) o tyle od czerwca nic się tu nie dzieje. Główny powód to taki że nie używałem ostatnio programu. Nie żebym się przesiadał na inny, o nie! 🙂 Raczej brak innych użytkowników – takiego wzajemnego napędzania się robieniem czegoś na forum.

Poza tym fajnie byłoby mieć świadomość że jednak dla kogoś to się przyda. Niestety nie wiem jak dotrzeć do większej liczby osób – a jestem pewny że są osoby które używają PhotoImpacta a nie znają ani mojej strony ani forum Dziadka Janka.

Spróbuję lepiej otagować stronę i gdzieś „pospamować” i nic więcej nie mogę zrobić. Na pewno blog będę rozwijał jako pełnoprawną witrynę do końca, tak długo jak będę używał PhotoImpacta (a więc przez najbliższe kilka lat). Nie mam parcia na PhotoShopa, indywidualiści pozdrawiają lemingi 😉

1 komentarz

  1. Bogusław

    Od wielu lat korzystam z programu Photoimpact XL. Żałuję że nie udało mi się kupić nowszych wersji. Polubiłem ten program bo jest prosty w obsłudze i nadaję się do obróbki fotografii jak i do tworzenia grafiki, także na strony internetowe. I chociaż Corel zamknął jego rozwój to i tak jest sporo fanów tego programu.

    To co tutaj piszesz na blogu jest wartościowe, dlatego pomogę Ci w miarę moich możliwości wypromować tego bloga. Skontaktuj się ze mną na maila to przedstawię propozycje.

Skomentuj

